världens bästa söndag...

... har spenderats med världens bästa pojkvän & hans familj. eller ja, lite med hans familj iallafall :3 idag så har vi kollat på skräckfilm, började med den där en random sjuk snubbe syr ihop människor face thu ass... men den var så vidrig så vi bytte till silent hill. fett frän skräckis, rekomenderas starkt! sen kollade vi på, var det halva sista delen av saw 1? OCH DÅ KAN JAG JU MEDDELA REDAN NU ATT DEN KAN VARA RIKTIGT VIDRIG, ALLA SAW FILMER, MEN JAG KAN BARA INTE SLUTA ÄLSKA DOM! och så har vi ju det hät med parabormal activity... 4an är ute på bio och jag vill jättejättejätte gärna se den, så ska nog gå på den med pojkvännen.

ah, ska man gå och lägga sig kanske? lång dag imorgon, ska packa det sista och sen lägga mig tidigt för att ta en dusch på tisdagsmorgonen :)

ha en fedt mysig söndags kväll, det ska jag ha. vi ses!

Kommentera här: